Kategori: Teknoloji

Yurt Dışından Alışveriş

Almak istediğiniz şeyleri Türkiye’ de bulamıyor musunuz? Ya da Türkiye’ de, yurt dışına oranla çok yüksek fiyatlar mı çekiyorlar? İşte böyle durumlar için, Çin ve Hong Kong dan dünyaya kargo yapan web sitelerini kullanabilirsiniz. Bu siteler genellikle free shipping denilen sihirli kelime ile çalışıyorlar, yani ücretsiz kargo. Bu […]

Kredi Kartımdan Habersiz Harcama

    Geçen gece, telefona gelen bir mesaj ile uyandım. Telefonu elime aldığım anda 2. mesaj da geldi hemen. (Bu vesile ile, bu harcamayı bana mesajla bildiren yapı kredi bankasına teşekkür ediyorum, çünkü devamı gelebilirdi.) Bu mesajlarda kredi kartımın biri 550 diğrei 250 tl’ lik 2 işlem için […]

Apple Saati Yeniden İcat Edince

  Bundan bir kaç yıl önce, Apple‘ ın nevi şahsına münhasır CEO’ su, kurucusu Steve Jobs reiz; Iphone’ u tanıtırken demişti ki; “And today, Apple reinvented the Phone. Bu gün Apple telefonu yeniden icat etti.“ Şimdi, yıllar sonra 2014 Eylül ayında Apple kol saatini yeniden icat etti ve […]

Iphone Durup Dururken Kapanıyorsa

Sizin de iphone’unuz durduk yerde kapanıyor mu? Hiç birşey yokken birden ekranda elma simgesi mi çıkıyor? Aradınız, aradınız çözüm bulamadınız mı? Çaresi net! IOS 7.1 e güncelleyin. Iphone’ dan çok anlamayan gençler için, yapılacak şey şu, ayarlar > genel > hakkında > yazılım güncelleme’ ye girin. Iphone yeni […]

Iphone’ dan VPN Programını Kaldırmak

Twitter yasağı bu akşam itibariyle kalktı. Biz de kırk takla atıp twitter’ a girmek için çeşitli yollar bulmuştuk. Bunlardan aslında zor olanı ama herkesin bir şekilde yapabildiği VPN programı yüklemeyi ben de daha önce anlatmıştım. Şimdi nasıl kaldırıyoruz onu anlatacağım. You Tube’ a hala giremiyoruz ama o da […]

Apple Store İstanbul Açılıyor

Yıllardır üzülüp duruyoruz, neden bizim kapısında yatacağımız bi Apple Store ‘ umuz yok diye. İşte geliyor, Türkiye’ nin ilk Apple Store’ u; 5 nisanda, İstanbul ‘ un en yeni alışveriş merkezlerinden biri olan Zorlu Center’ da, Zincirlikuyuda açılıyor. Hayırlı olsun, cepleri para dolsun demeyeceğim. Zaten dolacak.

İphone 6 Muhtemel Tasarımlar

Apple bizi her geçen gün Iphone 6 ‘ ya iyiden iyiye hazırlıyor. Son dönem internete düşen fotoğraflar, ateş olmayan yerden duman çıkmaz atasözünü doğrulayacak bir kez daha. Bu defa Apple daha ince ve daha büyük bir ekranla gelecek orası net. Fiyat yine aynı olur muhtelen, türkiye için 2400 […]